Vissza a bejelentkezéshez
Regisztráció
Név
Telefonszám
Rajtszám
E-mail cím
A regisztrációt követően egyből beléphet majd a rendelési felületre. A belépéshez szükséges jelszót rendszerünk állítja elő, és e-mailben is kiküldi Önnek a fent megadott címre.
ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK Jelen Általános Szolgáltatási Feltételek (a továbbiakban: Felhasználási Feltételek) a campusrendeles.xforce.hu domain alatt (továbbiakban: Honlap) webes alkalmazásként, valamint iOS vagy Android operációs rendszerrel rendelkező okostelefonra letölthető alkalmazásként (a továbbiakban: Alkalmazás) Campus Rendelés néven elérhető, a vállalkozással fejlődő vezetői információs rendszerszolgáltatás igénybevételének feltételeit tartalmazza. Részvételi feltételek Kérjük, vásárlás, vagy bármely szolgáltatás igénybevétele előtt, vagy amennyiben weboldalunk Ügyfele kíván lenni, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, nem kerül iktatásra, későbbiekben nem kereshető vissza. Ezen dokumentum tartalmazza adatkezelési irányelveinket, valamint adatkezelési nyilatkozatunkat is. A jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban: ÁSZF) a Gasztro-Life Korlátolt Felelősségű Társaság által működtetett campusrendeles.xforce.hu honlapon elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő, a szolgáltatást megvásárló Ügyfél jogait és kötelezettségeit tartalmazza. Az ÁSZF a fenti honlapon igénybe vehető valamennyi jogügyletre kiterjed. Az ÁSZF-ben használt fogalmak tisztázása Felek: Eladó (Szolgáltató) és Vevő (Ügyfél) együttesen A Szolgáltató a Gasztro-Life Kft, a campusrendeles.xforce.hu honlap üzemeltetője. A honlapja: a Szolgáltató honlapja a campusrendeles.xforce.hu weboldal, amely a távollévők közötti kommunikációt és adásvételt lehetővé tévő eszköznek minősül. Az Ügyfél: a Szolgáltató honlapján keresztül vásárlást kezdeményező, a vásárlást elindításával szerződést kötő fogyasztónak nem minősülő személy A Felhasználó: az Ügyfél által az Alkalmazásba beregisztrált, külön felhasználói névvel és jelszóval rendelkező személy. Az Ügyfél által regisztrálható Felhasználók száma a vásárlás során választott csomag szerint maximált. A Szerződés: Szolgáltató és Ügyfél között a campusrendeles.xforce.hu honlap és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés Távollévők között kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amely a Felek között létrejött megállapodás szerinti szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében, a Felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül köttetik meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak ÁSZF, azaz Általános Szerződési Feltételek tartalmazzák az Eladó és Vevő között a fennálló jogviszony részleteit és a létrejött ügylet feltételeit és szabályozását. A Fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, Az Alkalmazás: az a szolgáltatás, amit a campusrendeles.xforce.hu weboldal kínálatában szereplő, a Szolgáltató által forgalomba hozott és értékesítésre szánt ügyviteli rendszer, mely a Szerződés tárgyát képezheti. A szerződés lényeges részei az alábbiak szerint határozhatóak meg: 1. Szolgáltatói adatok, információk 2. Általános információk, szerződés létrejötte 3. Regisztráció 4. A regisztráció feldolgozása 5. Vásárlási és fizetési információk 6. Panaszok intézése 7. Adatkezelés 9. Egyéb rendelkezések 1. SZOLGÁLTATÓI ADATOK, INFORMÁCIÓK: A Szolgáltató, azaz az Szolgáltató cég neve: Gasztro-Life Korlátolt Felelősségű Társaság Cégjegyzékszám: 07-09-015424; Adószám: 14526026-2-07, Székhely: 2400 Dunaújváros, Semmelweis I. utca 6. 2.1 2. ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK, SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE 2.1 A szerződő felek (a továbbiakban: Felek), Gasztro-Life Kft. a továbbiakban: Szolgáltató, és a vásárló, illetve a vásárló által törvényesen képviselt jogi személy vagy jogi személyiséggel nem rendelkező társaság, a továbbiakban: “Ügyfél”. 2.2 Jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan információs társadalommal összefüggő és elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Szolgáltató honlapján vehető. Továbbá kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre, amely jelen szerződésben meghatározott feltételek alapján a meghatározott Felek között jön létre. A Szolgáltató honlapján keresztül elérhető alkalmazás és szolgáltatások vásárlását az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (”Ektv.”) szabályozza. 2.3 A Szolgáltató Honlapján történő vásárlás kizárólag elektronikus úton a campusrendeles.xforce.hu rendszerében történik a kötelező adatok megadásával és a vállalt fizetés teljesítésével lehetséges. Bizonyos szolgáltatások regisztrációhoz kötöttek, így a megadott adatokat a Szolgáltató az Adatvédelmi Szabályzata alapján kezeli. 2.4. Az Ügyfélnek a szoftverbe történő regisztráció vagy díjköteles funkció megrendelése előtt el kell olvasnia, és el kell fogadnia jelen Általános Szerződési Feltételeket. 2.5. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a szoftverbe történő regisztráció, vagy díjköteles funkció megrendelése ráutaló magatartásnak, azaz a szerződés elfogadásának és szerződéskötésnek minősül. 2.6 Az Ügyfelet a termék vagy szolgáltatás „kosárba” tételét, majd ezt követően a vásárlási szándékának elindítását díjfizetési kötelezettség terheli. Az Ügyfél díjfizetési kötelezettségét kizárólag online bankkártyás fizetéssel teljesítheti. A fizetést követően meghatározott időn belül elektronikus úton e-számla kerül kiállításra, amely elektronikus úton kerül megküldésre az Ügyfél részére. A díjak megfizetéséért teljes mértékben az Ügyfél a felelős. 2.7 A Szolgáltató felelőssége, hogy a campusrendeles.xforce.hu honlapon közzétett tartalmak és információk a legjobb tudása szerint minden törvényi előírásnak megfeleljenek, valamint mindent megtesz annak érdekében, hogy az aktuális adatvédelmi előírásokról informálódjon, és annak megfelelően kezelje a másik fél által megadott adatokat, miközben ezen információkat az Ügyfeleivel megosztja. A Szolgáltató nem felelős az általa közölt információ ellenére az Ügyfél által rosszul végrehajtott feladatokból eredő hibákért és azok következményeiért. A Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy az elérhető legmegbízhatóbb szolgáltató (pl: számlázóprogram) szoftvereket használja. Azonban a Szolgáltató nem felelős ezen szoftverek hibás működésére visszavezethető, a használat során kapott hibás adatok felhasználásából adódó hibákért és azok következményeiért. Ilyen esetben a szoftvergyártó cég felhasználási feltételei az irányadóak. 3. REGISZTRÁCIÓ Az Ügyfél a Szolgáltató által üzemeltetett honlapon történő regisztrációval kijelenti, hogy jelen ÁSZF és a honlapon közzétett Adatvédelmi Szabályzat tartalmát megismerte és elfogadja és az Adatvédelmi Szabályzatban foglalt adatkezeléshez hozzájárulását adja. Az Ügyfél által tévesen, illetve pontatlanul megadott adatok miatti teljesítési késedelemért, valamint egyéb ezen okból adódó hibáért, valamint a regisztrált adatok Ügyfél által történő módosításából adódó hibáért a Szolgáltatót semmilyen jellegű felelősség nem terheli. Az Ügyfél regisztrációja során hozzájárulhat, hogy elektronikus úton hírlevelet kapjon a Gasztro-Life Kft. szolgáltatásait érintő akciókról, kedvezményekről, megrendezésre kerülő eseményeiről. A Szolgáltató kizárólag abban az esetben kezeli az Ügyfél elektronikus e-mail címét, nevét amennyiben előzetesen, egyértelműen, és kifejezetten hozzájárult ahhoz. Ha az Ügyfél a továbbiakban nem kíván értesülni hírlevél formájában, abban az esetben a Hírlevélről leiratkozását a leiratkozó linkre kattintva megteheti. 4. A REGISZTRÁCIÓ FELDOLGOZÁSA Az Ügyfél által megadott adatok alapján létrejön egy felhasználói profil, amelyen keresztül az Ügyfél folyamatosan, naprakészen nyilván tudja tartani, valamint ellenőrizheti vállalkozása pénzügyi folyamatait. Az Ügyfél által megadott adatokat a tárhely szolgáltató által üzemeltetett szerver tárolja. Az adatokhoz csak munkatársaink, illetve a szervert Szolgáltató munkatársak férhetnek hozzá, de mindannyian felelősséggel tartoznak az adatok biztonságos kezeléséért Ha az Ügyfél adataiban, elérhetőségeiben változás áll be, azt az Ügyfél, a saját felhasználói profiljába történő belépésével tudja módosítani. Felhasználás feltételei Az Alkalmazás funkcióit csak regisztrált Ügyfél és az általa beregisztrált Felhasználó veheti igénybe. A regisztrációhoz az Ügyfélnek meg kell adnia egy szabadon választott felhasználónevet, egy erős jelszót, az Ügyfél egy élő email címét, valamint el kell fogadnia az Adatvédelmi tájékoztatót. A regisztrációt követően a Szolgáltató aktiváló linket küld a megadott e-mail címre. A regisztrációs folyamat az emailben található linkre kattintással fejeződik be. A biztonságos használat érdekében az Ügyfél kötelező erős jelszót választania. A javasolt jelszó legalább 8 karakter hosszúságú, mely tartalmazzon számjegyet, szimbólumot, illetve kis- és nagybetűt. Az Ügyfél köteles a jelszavát titokban tartani. Az Ügyfél hozzájárul ahhoz, hogy a felvitt adatai a Szolgáltató által meghatározott helyen és szerveren tárolódjanak. A Szolgáltató a Honlap és az Alkalmazás felületén jogosult reklámok, hírek elhelyezésére. Ezek megjelenítését Ügyfél semmilyen módon nem akadályozhatja. Az Ügyfél köteles gondoskodni arról, hogy az Alkalmazás használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat semmilyen módon ne sértse. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy amennyiben egy Ügyfél az Általános Szerződési Feltételekben foglaltakat megszegi, vagy az Alkalmazást visszaélésszerűen használja, az Ügyfél regisztrációját az összes kapcsolódó adattal együtt törölje bármilyen előzetes figyelmeztetés vagy tájékoztatás nélkül. Ilyen esetben, amennyiben az Ügyfél fizetős szolgáltatást vett igénybe, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni a már befizetett összeget. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bizonyos esetekben egyedi döntés alapján megtagadhassa a szerződés megkötését. Ezt követően az Ügyfél fiókja előzetes egyeztetés után törlésre kerül. Amennyiben az Ügyfél előfizetéses szolgáltatást is igénybe vett, az Ügyfél által kifizetett előfizetési díj időarányos, fel nem használt fennmaradó része visszajár. Az Ügyfél bármikor megszüntetheti regisztrációját az Alkalmazásban elérhető funkciók segítségével, az időarányos díj visszafizetésére nem tarthat azonban igényt. 5. VÁSÁRLÁSI ÉS FIZETÉSI INFORMÁCIÓK Szolgáltató a honlapján keresztül a jelen ÁSZF alapján biztosít lehetőséget szolgáltatásainak online megvásárlására és fizetésére, ezekkel kapcsolatos információkat nyújt az Ügyfelei részére. A Szolgáltató honlapján található szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak nettó fizetendő árak. Az ÁFA tekintetében a Szolgáltató a törvényi előírásoknak megfelelően jár el. A Szolgáltató előfizetési oldalán az Ügyfél kijelöli a számára megfelelő előfizetői csomagot, megadja a szükséges adatokat. Az Ügyfél a megadott email címére megküldött díjbekérő alapján Online Bankkártyával tudja elkezdeni a fizetés menetét. A fizetési rendszer átvezet az OTP Bank SimplePay fizetési rendszerébe. A rendszer továbblépését követően a fizetésre a Simple Pay ÁSZF-ének rendelkezései vonatkoznak. Tudomásul veszem, hogy a Gasztro-Life Kft. ([2400 Dunaújváros, Semmelweis Ignác utca 6.1.2.]) adatkezelő által a(z) [campusrendeles.xforce.hu ; app.revnew.hu] Ügyféli adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: [Név, email cím, vásárolt szolgáltatás neve és összege.]. Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: https://simplepay.hu/vasarlo-aff/ A fizetés a SimplePay honlapján feltüntetett bankkártya típusokkal történhet, az OTP on-line kártyaelfogadó terminálján (VPOS) keresztül (SimplePay). Itt a fizetéshez meg kell adni a bankkártyán szereplő nevet, a kártya számát, lejárati dátumát és érvényesítési kódját (CVC2 vagy CVV2). Az Ügyfél a bankkártya adatainak megadását követően a „Fizet” gombra kattintva indítja el a tranzakciót. A sikeres fizetésről az OTP SimplePay oldal e-mailben küld visszaigazolást. A bankkártyás fizetés során felmerülő esetleges hibákért Szolgáltató nem vállal felelősséget. Ügyfél fizetéskor felel azért, hogy jogosult a megadott fizetési mód és eszköz használatára, és hogy a megadott fizetési adatok valósak és pontosak. E-mail cím pontatlan vagy helytelen megadásából fakadó kárért a Vendég felel. Az OTP SimplePay online fizetési rendszerrel kapcsolatos információkat és biztonsági tanácsokat a Szolgáltató weboldalán is elérhető „Bankkártyás fizetés tájékoztató” tartalmazza. Fontos, hogy az Ügyfél részéről pontos adatok legyenek megadva, hiszen ezen adatok alapján történik a termékek és szolgáltatások elektronikus úton történő számlázása. A vásárlásról a Szolgáltató az Ügyfelet az általa megadott email címen értesíti. A honlapon keresztül történő vásárlás során felmerülő díjak teljesítése kizárólag bankkártyás fizetéssel lehetséges. A díjak teljesítését követően jogosult az Ügyfél a szolgáltatás igénybevételére, illetve termékek átvételére. Az előfizetés lejárta előtt a Szolgáltató 8 nappal korábban emlékeztető emailt majd a következő időszakra szóló díjbekérőt küld az Ügyfél regisztrációkór megadott email címére. Amennyiben az Ügyfél nem rendezi a következő időszakról szóló díjat, az előfizetés lejártát követő naptól fiókja díjfizetésig elérhetetlen lesz. A rögzített adatokat a Szolgáltató 12 hónapig megőrzi. Számlázó program: billingo Domain címe: https://www.billingo.hu Cég neve: BILLINGO Technologies Zártkörűen Működő Részvénytársaság Telefon: +36 1 500 9491 E-mail: hello@billingo.hu A vevő számára az elektronikus számla az általa előzetesen megadott e-mail címre kerül kiküldésre. A számla kiegyenlítése, vagyis az összeg a megadott bankszámlaszámon történő jóváírása után, az Ügyfélregisztrációja végleges lesz és a kiválasztott szolgáltatás a vásárlás feltételeinek megfelelően aktiválódik. Ezzel egy időben elektronikus levél formájában értesítést kap a vásárló a szolgáltatás felhasználásának feltételeiről Kérjük, kiemelten ügyeljen az elérhetőségi adatainak pontos megadására. Rosszul megadott e-mail cím esetén a vásárlásról szóló visszaigazolást, valamint az arról kiállított elektronikus számlát nem tudjuk kiküldeni. Amennyiben a beérkezett üzenetek mappában nem találja a számlát és a visszaigazolást, ellenőrizze a SPAM – levélszemét mappákat is. Hibásan megadott telefonszám esetén nem tudjuk felvenni a kapcsolatot. Pontatlanul vagy hiányosan megadott kapcsolat felvételi adatokból adódóan a megrendelés teljesítése ellehetetlenülhet. Szolgáltatások karbantartása, módosítása, megszüntetése A Szolgáltató vállalja, hogy minden tőle elvárható intézkedést megtesz a Szolgáltatás zavartalansága és folyamatossága érdekében. A Szolgáltató folyamatosan fejleszti, javítja és módosítja szolgáltatásait. A szolgáltatások újabb funkciókkal bővülhetnek, A Szolgáltató fenntartja magának a jogot az általa nyújtott Szolgáltatások egyoldalú módosításra. A Szolgáltató 30 napos felmondási idővel bármikor megszüntetheti a szolgáltatások nyújtását az Ügyfelei számára. A Szolgáltatás megszüntetése esetén az Ügyfél által kifizetett előfizetési díj időarányos, fel nem használt fennmaradó része visszajár, további kártérítésre az Ügyfél nem tarthat igényt. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy azon ingyenes szolgáltatást igénybe vevő Ügyfelek Ügyféli fiókját előzetes értesítés nélkül megszüntesse, akik hosszabb inaktivitást tanúsítanak, az Alkalmazást nem használják. Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy bármikor, bármilyen változtatást, javítást hajtson végre a weboldalon és/vagy az Alkalmazáson. Ez okból a Szolgáltató jogosult a szolgáltatást szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás nélkül is. Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a folyamatos üzemeltetés kivételesesetekben a Szolgáltató tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. Ilyenkor a Szolgáltató mindent megtesz annak érdekében, hogy az Alkalmazás mielőbb újra elérhető legyen, de időbeli garanciát nem vállal a helyreállítás tekintetében. Az Ügyfél 72 órán belüli leállás esetén nem élhet kárigénnyel. A Szolgáltató továbbá fenntartja a jogot, hogy szolgáltatásait más domainnév alá helyezze át. Szerzői jogok A honlap és az Alkalmazás szerzői jogvédelem alatt áll. Szolgáltató valamennyi, a Honlapon szereplő, nem Ügyféltől származó védjegy használatára jogosult. A regisztráció, az Alkalmazás használata, illetve az Általános Szerződési Feltételek egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Ügyfélnek a Honlapon szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. Az Ügyfél kötelezi magát, hogy az Alkalmazás forráskódját nem próbálja visszafejteni, azt nem elemzi, harmadik fél számára nem adja ki. A Honlap és az Alkalmazás bármilyen részének másolása a Szolgáltató írásbeli engedélye nélkül tilos. Az Ügyfél nem sértheti meg és nem kísérelheti meg megsérteni a Honlap és/vagy az Alkalmazás biztonságát. Az Ügyfél nem kísérelheti meg a szolgáltatás sebezhetőségének vizsgálatát, kémlelését, tesztelését. Az Ügyfél nem tehet kísérletet olyan információkhoz való hozzáférésre, amikhez neki nincs jogosultsága. Az Ügyfél nem zavarhatja meg az Alkalmazás működését. Az Ügyfél beleegyezik abba, hogy nem használ semmilyen olyan eszközt, szoftvert vagy eljárást, amellyel megzavarja vagy megkísérli megzavarni az Alkalmazás rendeltetésszerű működését, vagy bármely a weblapon folytatandó tevékenységet. Az Ügyfél köteles a Szolgáltatónak megtéríteni minden olyan kárt, vagyoni hátrányt és költséget, ami a Szolgáltatót az Ügyfél bármely jogellenes magatartása miatt vagy azzal összefüggésben vagy a felhasználási feltételek megszegése miatt éri. Az Ügyfél felelőssége a szolgáltatás igénybevételével összefüggésben elkövetett jogsértésért a regisztráció megszűnését követően is fennáll. 6. PANASZOK INTÉZÉSE Az Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az Szolgáltató adatai között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az Szolgáltató a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az Szolgáltató elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. A Szolgáltatóval kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton történik, megállapodással a felek között. Amennyiben ez nem vezet eredményre, marad a felek számára a bírósági út. 7. ADATKEZELÉS Bővebben: Adatvédelmi Szabályzat Az Szolgáltató regisztrált ideje alatt a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld az Ügyfél böngészőjének, és amelyet az Ügyfél számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A vásárlás, edzéslátogatás folyamán rögzített adatokat az Szolgáltató a nyilvántartáshoz, elszámoláshoz használja fel. A Szolgáltató informatikai rendszere számára, az Ügyféli profilban megadott adatokból a Számlázz.hu informatikai rendszerében készült számla adatai a vásárlás folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. Az Alkalmazás regisztrációja és a használata során megadott adatokat az Szolgáltató bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Az Ügyfél az adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. A vásárlással kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el. 8. EGYÉB RENDELKEZÉSEK Jelen tartalommal az Általános Szerződési Feltételek 2023. január 1-jétől hatályosak. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy jelen Általános Szerződési Feltételeket az Ügyfelek előzetes értesítése mellett egyoldalúan módosítsa. Az Ügyfél elfogadja a módosított feltételeket, amennyiben annak hatálybalépése után belép a rendszerbe. Utolsó módosítás: 2023. február 14. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Polgári törvénykönyv, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók.
Elolvastam az ÁSZF-et.
Mégsem